2010. május 27., csütörtök

Eurovíziós Dalverseny 2010. (2. elődöntő) - Live Blog

Mindjárt kezdődik a második felvonás! Ezúttal is DunaTV előtt készülök az első benyomások megosztására mint az első elődöntőnél.

21:02
Nah itt van már a 3 műsvezünk, örül a tömeg, eddig jó.

21:05
Litvánia kezd egy beatbox (így hívják?) alapú igen érdekes produkcióval. Nem rossz, színpadra való, csak megaslágernek nem tudom elképzelni.
Jajj cillogó rövidgatyó??? Aztaa. Hát erre most így hirtelen nem reagálnék...

21:09
Örményországból egy kebel hirtelen az arcunkban...jó kezdés. Jó nő és még kisugárzása is van.
Ajajj először becsaptak a lanyha kezdéssel aztán hoppá! Micsoda show! Színes forgatag: díszlet, tüzijáték, táncosok, fülbemászó dallam. Ez határozottan jó volt! (Az örmények tudnak, ez az elmúlt évekből is kiderült.)

21:14
Izrael énekese teletüdőből énekel. Nagyon szép a hangja, az előadásmódja is igazán átütő, de vhogy ez a dal nekem elég felejthető. Ez egy dalverseny. Bármennyire is cuki a drága, ezt kell értékelnem.

21:17
Dánia megint egy slágergyanús dallal jelentkezik. Szerintem sok hozzáfűznivaló nincs, sima pop-dal ami be tud égni az agyba. Mostanában ilyeneket tömegbe gyártanak, és be is jönnek. Nem vállaltak nagy kockázatot vele.

21:21
Jajj micsoda "Lost Charlie" jött Svájcból! Volt tüzijáték meg tombolás itt is, de nekem ez egy kicsit kevés.

21:26
Nahát egy aranyos tiarás lányka lép a színpadra Svédországból. Jó dal szerintem, nagyon hallgatható. Csakhát ez sem olyan átütő, hogy azt mondjam rá: Igen ő biztos az első helyekért fog küzdeni!

21:30
Azerbajdzsán ért a szép és eyecandy énekesnők kiválasztásához. Most is kaptunk egyet, és sajnos én ilyen olcsü vok, hogy ez bejön. Nem olyan nagy szám ez se, de mégis ez addiktív. (Megjegyzem vmi embertelen hiperaktív a csaj, a sok pattogása és futkosása miatt voltak levegőtlen hangok.)

21:34
Ukrajna megvett a csaj hangjával. Ez igen! Sőt a dal is tetszik, csakhát tehettek volna hozzá vmi vizuális stimulátort (nah nem annyit mint tavaly, az azért már ízléstelen volt). Így sajnos nem fogják értékelni a népek...bár ki tudja?

21:37
Hollandia pótolja az előző produkcióból kimaradtakat, van itt minden. Túldíszített háttér, idióta kosztümök, Dáridó feeling az őseim fiatalkorából származó dallammal. Szerintem soha nem fogom megérteni, hogy az ilyesmit miért küldik ki.

21:43
Románia jön. Ez az élőben szintizés elég fura látvány és visszavesz a dinamikából. Hát nekem ez gagyi, bocsi szomszédok.

21:48
Szlovénia is mulatózik, ajjaj. Éééértem már mi folyik itt: a Folk találkozik a Rock-al. Hát nem rossz a koncepció, de ettől sajnos nem tetszik jobban a dal.

21:51
Írország kiküdött egy jól bevált darabot (márhogy ő már nyert egyszer, csak azért mondom): lássuk!
Tetszik az ír zenei alap, nagyon megfűszerezi. "Ez a brunnyogás überfrankó!",de nem tud meghatni. Szerintem ez 10 évvel ezelőtt bejött a népeknek, de most a győzelemhez kevés.

21:54
Bulgária vs látvány. Egyiptomi feelingű ezüst lányok ugrálnak totál leolajozott mellkasú pasik közt, és van egy Elvis középen. Mindezt disco zenére. WTF?
Ez szar. Én kérek elnézést.

21:59
Hát lehet velem van a baj, de nekem így színpadon Ciprus is lanyha. De ez pl. pár meghallgatással tuti kedvencé válhat, mert a dal maga jó.

22:05
Horvátország: Na de kemények vagyunk. Alulöltözött hölgy trió nyáladzik, végül felugrik mögéjük egy szív...micsoda kreativitás! De a dal tömeg volt, így most nem tudom eldönteni jó-e vagy sem. Semleges.

22:09
Grúzia egész jó. Nekem ez tetszett. A koerográfia is jó volt. Korrekt.
Azonban meg kell jegyeznem, hogy elég langyis a sok kigombolt inges háttértáncos, ezt sem tom miért erőltetik.

22:13
Törökország és a rock! Szerintem ez nem rossz. (Lehet csak a műfaj rajongója szól belőlem.) Ez legalább zúzott, meg tetszik a dal is. Lehet kövezni.

22:17
Micsoda??? Ennyi volt? Nah akkor az érdekeltek: Örményország, Azerbajdzsán, Ukrajna, Grúzia, Törökország (ez utolsó kiemelve minden módon, szivárvány háttérvillogással).

22:25
Jajj micsoda gyöngyszemek voltak ebben a visszatekintésben! Mosolyogtam többször is!

22:32
Most van vége a szavazásnak. Hurrá, mert már álmos vagyok.
És kapunk még egy remek kisfilmet is ajándékba. Ismét kissé zseniális, de nagyon ötletes. Különösen a szinpadra érkezés.
Jajj ez a végére nagyon kellett, mert ez bizony embertelen király produkció volt. Grat!

22:47
Bontják a borítékokat:
Grúzia: jessz!
Ukrajna: örülök h továbbjutott, lehet mégis értékeli rajtam kívül egy csomó ember? Hmm
Törökország: EAZZZ EMBEREK!!! Szívemből szóltatok!
Izrael: Volt tüdeje kétségtelen, de nekem annyira nem jött be.
Írország??! Pedig milyen semmilyen volt...
Ciprus: A dal jó volt, az előadás okés, nem átütő, de örülök a bejutásnak.
Azerbajdzsán: Jeeeeeeeeee, ez is megvan.
Romania: Nahát újra színpadra lépek?
Örményország benn!!! Jessz. Akkor minden jelöltem benn van.
Dánia is lesz a döntőben. Mondtam: nem kockáztattak vele. Ez borítékolható volt.

22:57
Hát akkor vége a dalnak mára. Szombaton DunaTV-n 21:00-kor jön a döntő. Nézzétek meg, olvassátok a blogomat...nah azért az utóbbi túlzás.
Szevasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése