2010. május 29., szombat

Eurovíziós Dalverseny 2010. (A döntő) - Live Blog

Hamarosan kezdődik a döntő, ahol 25 ország fogja megmérettetni a kreativitását. Én kíváncsian várom a már látott dalok újrajátszását és az alapító tagok üdvöskéit.

21:00
Egy Eurovíziós áttekintő klipet kapunk, és megérkezünk a stúdióba ahol vár minket a közönség...és Alexander Rybak. Aki (szerintem kicsit elcsúszva) hozta a tavalyi nyertes dalát.

21:06
Nah itt vannak már a műsvezek is (még mindig nem tudom ők kik is valójában...mind1).

21:10
Azerbaijan kezdett. Továbbra is bejön. És rájöttünk ő bizony Summer Glau-ra hasonlít.

21:14
Spain egyszerűen borzasztó volt. Egy cirkuszt akartak megeleveníteni...sikerült. Pont olyan szar volt, bocsánat.

21:18
Norway ránkzúdította a nyáltengert. Ez borzasztó énekileg is meg úgy mindenhogy. Nem értem miért ezt választotta pont a megrendező ország. Gáz.

21:21
Moldova Hidrogén Gyurija heves hegedülésbe kezdett. Hát ez a produkció továbbra is nagyon extrém...

21:26
Cyprus nagyon hallgatható és helyes a srác is, de továbbra is tartom hogy ez nem idevaló. Úgy értem ez egy átlagos hangulatos kis nóta, de nem az az áttörő produkció.

21:30
Bosnia & Herzegovina-nál továbbra is fura helyen van az első gitárszóló, de amúgy ez teljesen jó dal.

21:32
Belgiumból a pasi még mindig cute. Hmm..nyami. És még a szám is embertelen jó. Hát ez benne van a best of-ban az tuti.

21:37
Serbia még mindig üt. Egyszerűen a csávó annyira ufó kinéztű...és mellé a mulatós zene...hát ez üt.

21:42
Belarus: Hát most mit mondjak? Nekem most se tetszik. Csak a kosztüm a pozitívum a szárnyakkal.

21:46
Ireland jön. Hát uncsi. Szép, de ez kevés nekem.

21:50
Greece-nek nincs baja az energiatöbblet leadásával. Van pówer bőven. Még maga a koerográfia meg a tüzijáték is sokat dob rajta, de a dal akkor sem jó.

21:53
United Kingdom megint szart hozott. Bocsánat télleg, de ez megint egy dög unalmas valami volt.

21:58
Georgia még mindig tetszik. Klassz volt a végén a tűz is. Sztem ez erős produkció.

22:03
Minden elismerésem Turkey-nek. Ez vmi embertelen show volt. Igazi rock koncert hangulat, kiváló díszlet, a végén a csajok...ez úgy jó ahogy van.

22:08
Albania dala továbbra is nagyon fülbemászó. Tetszik. Igazán lendületes, csak kellett volna vmi díszlet vagy táncos a színpadra.

22:10
Iceland disco muzsikája nem nagy vmi. Hát nem fogott meg most se.

22:19
Bárki bármit mond, szerintem Ukraine dala jó. Pont azért mert nem valami hiteltelen mulatós disco fos. És a csaj tud énekelni.

22:22
Hát France hozhatott volna vmi franciásabbat. Inkább jött Pákó a karibi szigetekről. Nem vagyok oda a számtól, de szódával elmegy.

22:23
Romania színeiben játszom éppen a szintin. XD És tényleg: az a gatyó tényleg állat jól néz ki.

22:26
Russia rém halgathatatlan.

22:32
Armenia nagyon tetszik. Bár elég érdekes egy barackmagról énekelni, de amúgy nagyon energikus és dallamos muzsika. És a csaj is jó.

22:35
Germany klipje előzetesen tetszett. Élőben nem hozta azonban az elvárásaimat. Kicsit több színpadi elemet tehettek volna mellé.

22:39
Portugal nem hatott meg másodjára sem. "Olyan mint a zsiráf: szép-szép de otthonra azért nem kéne."

22:43
Israel dala nagyon szépen volt elénekelve most is, bár nekem nem égett bele az agyamba.

22:48
Denmark: Mint már mondtam egy ilyen pop dallal nem lehet nagyon mellé lőni.

22:51
Nah mivan?! A spanyolok megint jönnek?! Vajon mi volt a zavarás?
Hát akárhányszor akarják is előadni, ettől még nem fog jobban tetszeni.

22:55
És ennyi produkciónk volt erre az évre. Igaz magyar induló nincs, de azért én drukkolok a győztes kihirdetéséig a kedvenceknek.

22:56
És akkor a best: Azerbaijan, Belgium, Georgia, Turkey, Albania, Ukraine, Armenia, Germany

A sorrendem:
1. Belgium
2. Azerbaijan
3. Albania

4. Turkey
5. Armenia
6. Ukraine
7. Georgia
8. Germany

23:16
Ez az együtt táncolás össznépileg milyen tök állatul néz ki...hát ez nagyon király.

0:02
Még mindig pontoznak az országok...ez a legunalmasabb rész.

0:12
Nah nyert Németország. Alexander meg jól lekapta a Lenát a színpadon. XD Aranyos volt.

0:15
Elhangzik mégegyszer a nyertes dal. Remélem mindenki elégedett. Én nem vagyok, sztem ennél jobb produkciók is voltak ma. De legalább a közelben lesz a következő. (El kéne menni...)
Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése