2010. február 28., vasárnap

TV Hírek

  • Tudom, megint megkésve szólok...de végülis ez nem annyira fontos hír: a Nem ér a nevem ismétlése a Viasat3-on szombaton befejeződött a második (és egyben utolsó) évadzáróval. Köszönjük, ha végig kitartottak! :D
  • Holnap (hétfő) befejeződik A férfi fán terem utolsó évadjának ismétlése is a Viasat3-on. R.I.P.
  • A félelem maga 2. részével jelentkezik holnap az AXN-en 22:00-kor. Az első rész ismétléséről írtam kritikát is, aztán valami bűvészmutatvánnyal eltűnt a műsorról. (Biztos olyan félelmetes volt a csatornának, hogy eldugták inkább...) Most megint van, úgyhogy adok neki még egy esélyt.
  • Újdonság! Jön Elvált Gary 19:10-től a Viasat3-on az első résszel. Én feltétlen megnézem, majd írok kritikát. (Hát ...öö..már így is el vok maradva 1-2-vel, pedig nem is nagyon jelentkezem olyan gyakran...ejjnye)
  • Jah és egy gyors közvéleménykutatás: Ki érti a Hallmark műsorszerkezetét? Nem, ez nem költői kérdés. Ugyanis elkezdtem nézni A médium 5. évadának ismétlését, de valahogy össze-vissza vannak leadva az epizódok. Most meg, hogy az 5x07-et kapásból kihagyták, aztán még vagy 5 rész nem is szerepel a műsorbeosztásban elég fura. Én bekaszáltam a Hallmarkon ezt a projektet, inkább kivárom a TV2-t, ugyanis keddtől minden héten 23:35-től ott is adják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése