2010. február 24., szerda

Pilot: Szerelem nyilasa (Cupid) 1x01



Tudom ezt is megkésve írom, de megnéztem a Szerelem nyilasa c. sorozat első részét, amitől megint nem estem hanyatt. Már egyre cikibbnek érzem a negatív kritikáim záporozását, de ez van. Finnyás vagyok. Mondjuk arról, hogy "nahát ez tök király volt" nehéz érdemi mennyiséget írni, gondolom főleg a negatívumra kíváncsi kritika olvasáskor az ember. Vagy nem, és megint én vagyok az egyetlen aki ilyen pesszimista... Node most a sorozatról kéne itt írnom.

Mint ahogy ez a címből is kiderült a sorozat főszereplője maga Kupidó, akit büntibe küldtek a Földre. A feladata összehozni 100 szerelmes párt. Ez annyit jelent, hogy 1 pár / hét és itt feltennék egy költői kérdést: Most komolyan ekkora az arca a készítőknek, hogy rögtön 100 epizódra beterveztek?! Hát nem jött be, mert 7 rész után eljött a vég. Én nem fogom tovább nézni, de valaki megírhatja, hogy lett-e vége...bár erősen kétlem.



Összességében egy bazi hosszú amerikai romantikus vígjáték az egész. Teljesen élvezhető (már aki szereti az ilyen könnyed cuccokat), nagyon aranyosak a párbeszédek és a karakterek is. Én vártam, hogy Kupidó majd mutat némi istenes varázst, de sajnos nem. Ő egy egyszerű kerítő fennkölt gondolatokkal a szerelemről, éppen ezért be is kerül a legközelebbi diliházba, majd ápol kapcsolatot egy pszichiáterrel. Az egyetlen dolog ami emlékeztetett Kupidó kilétére (és nekem tetszett is) az a darts-ozás volt, amelyben főhősünk ugye verhetetlen. Merthát Kupidó nyíl nélkül azért mégsem járja...

Mint már említettem, engem nem érdekel a következő rész, nekem ez túl nyálas. Ne értsetek félre, szeretem a romantikát, de ami sok az sok. Viszont elismerem, hogy ennek is megvan a célközönsége. Tehát aki szereti, az ne habozzon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése