2010. május 25., kedd

Eurovíziós Dalverseny 2010




Ma este lesz az első elődöntője az Eurovíziós Dalversenynek Norvégiában. Sajnos ezúttal Magyarország nem vesz részt a fesztiválon, mert csórók vagyunk. Mondjuk Ádok Zoli szerepeltetése után alig merem elképzelni milyen mélységekbe jutottunk volna el, ha indulunk... A közvetítést a DunaTV szállítja majd nekünk 21:00-tól.

A lényeg, hogy ez az esemény jelenti nekem a nyár előtti zenei felfrissülést, szóval már hiányzott nekem mint egy falat kenyér. Úgy tervezem, hogy kipróbálom én is a Live! Blogolást ma este, és az első benyomásokat rögtön ide pötyögöm be.
(A nyelvi- és helyesírási hibákért persze nem vállalom a felelősséget. Nagy lehúzások, vagy érthetetlen felmagasztalások okozta felháborodások előfordulhatnak a cikk olvasása közben. Aki bevállalja, az ne panaszkodjon! :-D )

Tervezek Live-olni a 2. elődöntőről és a döntőről is. Sőt lehet bevállalok egy "Elmúlt 3 év Best Of" válogatás bejegyzést is. Idő és kedvfüggő... Addig is mindenki (aki teheti) tapadjon a képernyőre!

4 megjegyzés:

  1. Új bejegyzésbe írom, csak kihagyásokkal osztom. (Ezt még gyakorolni kell.)

    VálaszTörlés
  2. Aham, közben észrevettem. :)
    Én Twitteren nyomom, az én szösszeneteim ott vannak, ha érdekel....

    VálaszTörlés
  3. Már beleolvastam. De látom kb. egy véleményen vagyunk.

    VálaszTörlés