2010. február 13., szombat

Pilot: Friday Night Lights 1x01

Avagy kakasviadal hormontúltengéses kamaszokkal. Ez a Friday Night Lights - Tiszta szívvel foci.



Sokat hallottam már erről és gondoltam "sorozat próbája a pilot", úgyh megnézem. Hát nem ájultam el tőle. Mostmár lehet szidni amiért én csak negatív kritikákat írok (mert ez is az lesz)...nem tudom mi van velem, de most nincs nyerő szériája az újoncoknak nálam. Persze tudhattam volna, hogy ez a foci dolog úgyse jön be...
Előre mondom, hogy nem értek a focihoz (hallom a szisszenéseket: "ccc...csajok...pff"). Igazából nem is nagyon érdekel, mert semmi hősiest vagy sportost nem látok a dologban. Egyszerűen csak egy labdáért verik agyon egymást, és még meg is dicsérik érte őket. Ezen véleményemet a pilotban kórházba került kölök esete is csak mélyítette. Na de valójában engem a szappan rész érdekelt volna, hátha kapok valami O.C. feelinget. Nem kaptam. A tini karakterek közül egy sem érdekelt a rész végére sem (megjegyzem Adrianne Palicki vmi hihetetlen dögös, csak sajnos egy unszimpi k..vát játszik), sőt inkább kiakasztó volt a sok semmitmondó picsogás amit nyomtak végig. Mind agresszív és az IQ-juk a korukkal egyenlő. Komolyan őket kéne kedvelni?! Számomra az egyetlen értékelhető szereplő Kyle Chandler volt, aki még majd 10 évvel A kiválasztott - Az amerikai látnok után is tud eyecandy lenni. Hihetően játszott, jól állt neki az edzőruha is, de sajnos nem éri meg még így sem az unalmat amit a sorozat hozott. Én nem ülök itt a következő résznél, de persze ez az én véleményem. Aki szereti az amerikai focit, az ezt is szeretni fogja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése