2010. február 9., kedd

Pilot: 30 Rock 1x01 - 02

Nemrég a TV6 elkezdte ismételni "A stúdió" -t és úgy döntöttem adok neki egy esélyt. Hát azt hiszem, ezt el is játszotta. Na annyira azért nem volt rossz, de ha valaki egy komédián 2 rész alatt egyszer röhög fel, az alulmúlja a YouTube amatőr videóit (abból elég max. 30 másodperc az első felröhögésig).



Igazából nem volt bajom se a színészekkel, se a sztorival csak úgy általában azzal, hogy nem hozta az elvárásaimat. Egy kommersz vígjáték volt eddig a szokásos kellékekkel: hülye néger gyeró, bekapcsolva maradt kihangosító, turmixszal dobálózás... Jó persze tele volt ezen kívül olyan poénokkal, amiket az amcsik jó eséllyel értenek (mert az ő talkshowjaikra/sztárjaikra vonatkozott) mi meg tátjuk a szánkat a TVre, hogy ez most poén volt?! Különösen a szinkronosban. De különben lehet, hogy csak én nem vettem a lapot... Az egyetlen dolog ami megnevettetett:
"Jedi vagyok!"
Írják többen is, hogy később jobb lesz. Lehet. Azonban én azt mondom, ha egy sorozat az első két rész után is csak közönyt éreztet, akkor ott valami nem stimmel. Végülis senki sem eszi meg az egész tál műzlit azzal az ígérettel, hogy az alján finom lesz... Pedig el lehet hinni, hogy elég könnyű engem mindenféle baromsággal megvenni (csak rá kell nézni az "Általam nézett sorozatok listája " menüpontra). Hasonló témában pl. abszolút bekebelezett a "Tiszta Hollywood (Action)" c. 1999-es Jay Mohr-os baromkodás. Szóval nem vagyok jelenleg kíváncsi a folytatásra, majd egyszer talán ha valaki elzeng néhány mentő ódát róla.

2 megjegyzés: